Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interkulturní vztahy a jejich rozdílné pohledy na výchovu dětí
TEKIN, Nela
Bakalářská práce se zabývá Interkulturními vztahy a jejich pohledy na výchovu dětí. Teoretická část definuje pojmy kultura, interkulturní partnerství a rodinu a výchovu. Ke zpracování bakalářské práce byl využit kvalitativní typ výzkumu. Pro kvalitativní výzkumné šetření byla použita metoda dotazování, technika polostrukturovaného rozhovoru, který byl nadále zpracován do případových studií neboli kazuistik. Výzkumný soubor tvořily čtyři interkulturní rodiny, které spolu žijí ve vzájemném partnerství alespoň jeden rok a vychovávají spolu alespoň jedno dítě. Na základě výsledků bylo zjištěno, že se v rodinách vyskytují rozdílné pohledy na výchovu dětí, dále bylo zjištěno, že nejčastějším úskalím interkulturního vztahu je jazyková bariéra. Jako pozitiva byla nejvíce označováno bilingvnost u dětí, vzájemné obohacení kultury druhého partnera a vzájemná komunikace.
Multikulturní výchova v zájmovém kroužku keramika pro pokročilé
Malinová, Eva ; Skarlantová, Jana (vedoucí práce) ; Havlásek Tatarová, Lucie (oponent)
Práci jsem nazvala Multikulturní výchova v zájmovém kroužku keramika (pro pokročilé). Cílem práce je seznámit děti ze Zájmového kroužku Pokročilí s keramickou tvorbou a jejím vývojem na světových kontinentech prostřednictvím poznávání a pochopení kultury a života různých národů, s vlivem životního prostředí, společnosti a životních podmínek na keramickou tvorbu v různých oblastech na Zemi. Závěrečný výstup bude tvořen dvoudenním výpalem zakuřované keramiky, výstavou výrobků na akademii Domu dětí a mládeže, účastí výrobků dětí na Keramické soutěži pro DDM a SVČ pořádané Krajským úřadem.
Přístupy k dětem ve vícenárodnostních třídách MŠ a ZŠ
Baker, Jarmila ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Koťátková, Soňa (oponent)
Diplomová práce "Přístupy k dětem ve vícenárodnostních třídách MŠ a ZŠ" pojednává o současném přístupu k dětem v těchto třídách v mateřských a základních školách, a to jak ve školách českých, tak školách zahraničních. Práce se nejprve snaží o nalezení jistých historických souvislostí s dnešní dobou a o pochopení situace, na kterou nyní na českých i zahraničních školách nahlížíme. Dále se pokouší zmapovat zapojení multikulturní výchovy do vzdělávacích programů a prakticky do výuky na vybraných školách. Věnuje se především srovnání zvolených přístupů na vybraných školách na ůzemí České republiky. Práce se snaží nalézt inspiraci pro práci s multikulturní výchovou na českých školách, které se multikulturní výchově tolik nevěnují. Práce tak zdůrazňuje důležitost multikulturní výchovy na školách a výhody a pozitivní dopady zapojení této výchovy do učebního plánu škol.
Multikulturní výchova v zájmovém kroužku keramika pro pokročilé
Malinová, Eva ; Skarlantová, Jana (vedoucí práce) ; Havlásek Tatarová, Lucie (oponent)
Práci jsem nazvala Multikulturní výchova v zájmovém kroužku keramika (pro pokročilé). Cílem práce je seznámit děti ze Zájmového kroužku Pokročilí s keramickou tvorbou a jejím vývojem na světových kontinentech prostřednictvím poznávání a pochopení kultury a života různých národů, s vlivem životního prostředí, společnosti a životních podmínek na keramickou tvorbu v různých oblastech na Zemi. Závěrečný výstup bude tvořen dvoudenním výpalem zakuřované keramiky, výstavou výrobků na akademii Domu dětí a mládeže, účastí výrobků dětí na Keramické soutěži pro DDM a SVČ pořádané Krajským úřadem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.